piątek, 11 listopada 2011

Recenzja

Jako że tydzień biegnie strasznie szybko a czas spędzony poza domem jest okropnie długi, nie miałam okazji na zdjęcia. Dobrym wyjściem z takiej sytuacji jest przygotowanie recenzji. Jako że jest to moja pierwsza opinia na dany temat, oczekuje wyrozumiałości ;)
Pół roku temu zdecydowałam się na drastyczną zmianę koloru włosów. Ze zmianą wiązała się także większa uwaga dotycząca pielęgnacji. Końcówki, jak na złość, stały się twarde i trudne w rozczesywaniu. Długo szukałam odżywki która pomogła by w rozwiązaniu wszystkich problemów.
Początkowo były to zwykłe odżywki do włosów farbowanych kupowane wraz z szamponem z tej samej serii przez moją mamę. Było to jednak stanowczo za mało. Jako że moje włosy szybko się przetłuszczają i użycie przeze mnie odżywki obciążającej je było by zbrodnią, sięgnęłam po coś co będzie ładnie pachniało i poradzi sobie z wszelkimi kłopotami. Poszukiwania były długie i gdy już prawie zrezygnowałam, znalazłam coś co prawdę mówiąc nie jest konkretnie przeznaczone do włosów farbowanych, ale efekty są widoczne !

 
 Pierwsza z nich to odżywka do spłukiwania. Wystarczą 3,4 minuty i włosy są miękkie, delikatne, IDEALNE!
 
Druga natomiast to dwufazowa odżywka która użyć można na mokre jak i na suche włosy. Dzięki niej pozbyłam się problemów z rozczesywaniem włosów, a jej zapach utrzymuje się na dłużej.

 Serdecznie polecam Wam także wosk do włosów który przyznaje, nie był moim odkryciem;) 
Dwa opakowania które prezentuje Wam poniżej kosztowały łącznie 9,99 zł! Co prawda użyłam ich na razie tylko 2 razy, ale efekty były super! Nadają ekstra połysk i miękkość zmęczonym włosom . Rewelacja również ze względu na niską cenę i to że nie zmieniają koloru ! Polecam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz