czwartek, 29 grudnia 2011

Inspiracje..

W drugi dzień świąt, całkiem przypadkowo, trafiłam na stronę eska tv. Okazało się że emitowany jest tam program J&J. Projekt bardzo ciekawy, od razu przypadł mi do gustu ! Prowadzą go dwie znane i cenione blogerki : Jessy Mercedes i Maffashion. Zadania są trzy: pierwsze to ubrać się modnie, zgodnie z obowiązującymi trendami za jedyne 300 zł. Przyznam że stylizacje zawsze mi się podobają, jednak mi osobiście brakuje trochę odwagi (co zamierzam zmienić). Druga część programu to wspólny must have sezonu i dwie odmienne stylizacje. Na końcu blogerki prezentują swoje własne stylizacje które niedawno można było oglądać na ich blogach. Szczerze przyznaje, cenię je za ogromną pomysłowość,kreatywność oraz wiedzę na temat mody. Dużo można się nauczyć, co łączyć ze sobą, jakie tkaniny, wzory współgrają a czego raczej nie powinno się wspólnie zestawiać. Przełamują także wiele stereotypów . Już wiem że będę śledzić ich kolejne poczynania, a Maffashion dostarczyła mi wielu inspiracji! Jest genialna :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz